17 lat po ślubie Pierce Brosnan publicznie wyznaje żonie prawdę

Dla wielu kobiet Pierce Brosnan jest ideałem mężczyzny. Przystojny, męski i czarujący.

To prawda, że kolana mogą się ugiąć pod ciężarem ciemnych oczu i dobrze zbudowanej sylwetki aktora. Kiedy dodać do tego role, które dodają mu męskości i charakteru, jak postać Jamesa Bonda czy amanta z Mamma Mia, trudno się dziwić, że ma rzesze fanek na całym świecie.

I takiż jest wspaniały, co niedostępny ponieważ, od 25 lat związany jest piękną Keely Smith

Aktor poznał Keely kilka lat po śmierci swojej pierwszej żony, zmarłej na raka jajnika, Cassandry Harris. Pierce adoptował jej dwójkę dzieci z pierwszego małżeństwa i oboje z Keely po ślubie je wychowywali. Mieli także wspólnych dwóch synów.

Przeżyli razem 25 lat i są 17 lat po ślubie. To nieprawdopodobny wynik wziąwszy pod uwagę pary show biznesu.

I nie są tylko małżeństwem pokazowym. Ich związek jest pełen miłości i zrozumienia. Jak twierdzi aktor kochają się, bo są prawdziwymi przyjaciółmi i partnerami.

„Uwielbiam jej witalność i pasję. Ma w sobie tę siłę, bez której ja sam nie byłbym w stanie po prostu żyć. Kiedy Keely na mnie patrzy, nadal uginają się pode mną kolana” – powiedział Brosnan w jednym z wywiadów.

Wciąż lubią ze sobą po prostu być. W każdej wolnej chwili wyjeżdżają razem.

„Urządziliśmy sobie z żoną krótką wycieczkę do Santa Barbara – pojechaliśmy na romantyczny weekend.” – dodał aktor. – „Nie słuchaliśmy żadnej muzyki. Zamiast tego słuchaliśmy swoich głosów i porządku świata.”

Niedawno była 17 rocznica ich ślubu.

Tego dnia aktor opublikował na Instagramie wyznanie miłosne dla Keely.

„Dziękuję Ci za miłość, Kochanie, którą darzysz mnie już 25 lat. Mam nadzieję, że nigdy się to nie zmieni. Ja kochał Cię będę zawsze, jesteś moim światem i moją miłością.”

W świecie lajków, podbojów, płytkich relacji i szukania partnera, który pasuje do wizerunku, ta para jest zupełnie niedzisiejsza.

Oni zbudowali więź wielopłaszczyznową, pełną i mądrą o doświadczenia i trudy życia.

Możemy tylko uczyć się od tak chlubnego przykładu wierności i stałości.

Podziel się jeśli się zgadzasz.