22 zdjęcia ślubne, na których fotograf dostrzegł coś nieoczekiwanego

Tygodnie starannych przygotowań, by wszystko wyszło idealnie. Kto ma ślub za sobą ten wie, ze wszystkiego nie da się zaplanować, a czasem bardzo cienka nić dzieli ideał od katastrofy.

Poniższe zdjęcia dowodzą, że zawsze cpś może pójść nie tak.

Mój przyjaciel trochę przesadził, kiedy rozpoczął swój ślub serią zdjęć swoich butów

Wszystkie takie radosne…

Mistrzyni drugiego planu

To nie był ślub w Halloween

Zamiast nowożeńców pojawił się on

Mały przyjaciel na przyjęciu weselnym mojej siostry

Dla wszystkich panien młodych na przyszłość: nigdy nie podskakuj w takich sukienkach. Nigdy

Gdy para młoda jest niska

Mam już tego dość

A ten chłopiec nienawidzi przyjęć weselnych

Dzieci nie mogą doczekać się końca ceremonii

Siostra pana młodego zemdlała na słowa „Możesz pocałować pannę młodą”

Pół sekundy po tym ujęciu pan młody całował ziemię

Korpus Morski niespodziewanie wtargnął w kadr

Kadr jeden na milion

Nie każdy zadowala się zwyczajnym tortem weselnym

Ślub mojego brata. Rodzice lubią to zdjęcie, ja też się załapałam

Gdy robisz dobrą minę do złej gry i udajesz, że masz kompletną garderobę

Moja żona śpi w holu po naszym ślubie

Najgorszy gość weselny na świecie!

Moja siostra właśnie wyszła za mąż i poprosiła o sprawdzenie dla niej gazety w dniu jej ślubu

Jego ostatnia szansa

Czy byłeś świadkiem równie zabawnych scen na weselu? Podziel się wspomnieniami w komentarzu!

Źródło i miniatura wpisu: brightside.me