80-latek oddaje lekarzowi próbkę nasienia – dzień później lekarz słyszy coś niepokojącego

Historia ta została wzięta z The Laugh Bible. Opowiada o strszym 80-letni mężczyźnie, który wybrał się do lekarza na badania.

Podczas badania lekarz poprosił pacjenta by na kolejną wizytę dostarczył próbkę nasienia.

Lekarz dał mężczyźnie specjalny pojemniczek i polecił:

„Proszę zabrać go do domu i przynieść mi jutro wraz z próbką.”

Następnego dnia 80-latek wrócił do gabinetu lekarza z pustym pojemnikiem.

Lekarz spojrzał na niego z uwagą i ze zdziwieniem dlaczego nie przyniósł próbki.

„Widzi pan, to było tak. Najpierw próbowałem prawą ręką i nic. Potem lewą i wciąż nic. Potem poprosiłem o pomoc żonę. Ona próbowała prawą, lewą i nic. Nawet ustami, z zębami i nic. Więc zawołaliśmy, sąsiadkę, ona spróbowała obiema rękami, ramieniem, a nawet próbowała ściskać kolanami i wciąż nic” – wyjaśnił starszy pan.

Lekarz otworzył szeroko oczy i powiedział:

„Co?! Naprawdę poprosił pan o pomoc sąsiadkę?!”

Uśmiechając się, 80-latek odpowiedział:

„Tak, to silna kobieta, ale nawet jej nie udało się otworzyć pojemnika.”

Podziel się nią na Facebooku ze znajomymi!