Mężczyzna nie golił się od 25 lat. Po wizycie w salonie spojrzał w lustro i popłynęły mu łzy

Jose Antonio od wielu lat nie miał domu. Jego życie nie potoczyło się tak jakby sobie tego życzył.Pilnowaniem samochodów na parkingu zarabiał na jedzenie i skromne potrzeby.

Właściciel salonu fryzjerskiego znajdującego się nieopodal parkingu pewnego dnia zaproponował mu darmowe strzyżenie.

Jose pojawił się w salonie w siwych, rozczochranych włosach i brudnej, zaniedbanej brodzie, której nie golił przez 25 lat. Po zabiegach fryzjerskich wyszedł jako stylowy i atrakcyjny mężczyzna. Metamorfozę dopełniły także nowe ubrania.

Zmiana była tak spektakularna, że nawet właściciel lokalnego baru przy parkingu nie był w stanie go rozpoznać.

Ku swojemu zdumieniu Jose zauważył również, że zwraca na siebie uwagę kobiet idących ulicą.

Film, z tej przemiany, został udostępniony na Facebookowym koncie salonu La Salvajeria’s i błyskawicznie rozprzestrzenił się po sieci.

Jose Antonio, były elektryk, który zagubił się w życiu, popadł w ciężką depresję i stracił dom, teraz siedzi na krześle przed lustrem i patrzy na swój przygnębiający wyglad. Następnie prosi o zamknięcie lustra, chce zobaczyć dopiero efekt końcowy.

Gdy to nastąpiło, łzy spłynęły mu po policzkach, nie mógł uwierzyć w to co widział.

„Mój Boże, to niesamowite, czy to ja? Jestem taki inny, nikt mnie nie rozpozna dopóki im nie powiem kim jestem” – mówił oszołomiony.

Kamera towarzyszyła mu gdy wyszedł na ulicę ubrany w nieskazitelnie białą koszulę i czerwone spodnie. Kilka kobiet zatrzymało się by skomplementować jego wygląd. Gdy poznały jego sekret były zdumione. Nawet jeden z lokalnych mieszkańców zażartował sobie do niego słowami

„Gdzie jest Twoje Ferrari?” – Jose Antonio nie mógł przestać się uśmiechać.

Film został nakręcony w Palmie, stolicy Majorki w lipcu 2015 roku, ale dopiero niedawno rozpowszechnił się w Internecie po tym, jak wrzucono go na stronę salonu.

Jose Antonio jest dziś czystym, ogolonym i zadbanym mężczyzną.

W wywiadzie dla hiszpańskiej telewizji przyznał, że po metamorfozie otrzymał wsparcie finansowe od firmy, która pragnie zachować anonimowość.

„To nie tylko zmiana wyglądu, to zmieniło moje życie.” – mówi dziś Jose Antonio.

Filmik z jego przemianą obejrzało setki tysięcy ludzi z całego świata kibicując temu sympatycznemu człowiekowi.

Jeśli podobał Ci się nasz artykuł, podziel się nim z innymi, udostępnij rodzinie i znajomym.

Źródło: dailymail.co.uk