10 zabawnych zasad każdego znaku zodiaku. Ufamy, że każdy z was znajdzie cząstkę siebie

Mamy dziś dla Was 10 zabawnych zasad dla każdego znaku zodiaku.

Czy wierzycie w astrologię czy też nie sprawdźcie, bo według nas są wyjątkowo trafne.

Wierzymy, że każdy z was znajdzie w nich cząstkę siebie.

Baran:

1. Lepiej nie kłócić się ze mną.
2. Najpierw zrobię, a potem – pomyślę.
3. Tam, gdzie inni hamują, ja wciskam gaz.
4. Będę wiecznie młody.
5. Rób to tak jak ja, ponieważ nie możesz zrobić nic lepszego.
6. Najtrudniej jest do końca słuchać drugiej osoby.
7. Upór nie jest wadą.
8. Łatwo jest kontrolować sytuację, trudniej – twoje emocje.
9. Jeden Baran – tak, dwa Baran – to za wiele.
10. Nie atakuję pierwszy. Ale niech Bóg ma w swojej opiece tego, kto mnie nie tknie.

Byk:

1. Nie żałuję pieniedzy na zakupy, ale żałuję na imprezy.
2. Nie potrzebuję nikogo, nie dotykaj mnie.
3. Samotność jest lepsza niż kłótnie.
4. Nie przeszkadzaj temu, który jest ciągle zmęczony.
5. Lepsza sofa niż zachód słońca.
6. Jedzenie to poważna sprawa.
7. Pokorne cielę dwie matki ssie.
8. Kiedy zajmujesz drugie miejsce, oszczędzasz energię.
9. Nie mogę znieść zapalniczek jednorazowych!
10. Degustator to moje szczere powołanie.

Bliźnięta:

1. Nie jestem dziś tym kim byłem wczoraj.
2. Ten jest właścicielem sytuacji, kto ma informacje.
3. Jeden umysł jest dobry, a dwa są lepsze, szczególnie jeśli oba należą do tej samej osoby.
4. Intryga tu, intryga tam.
5. Pomysł, także jest produktem.
6. Jeden telewizor i telefon w domu są dobre, ale trzy lepsze.
7. Nie mam czasu żeby się spóźniać.
8. Poruszam się przez życie jak skuter na wodzie – nie schodzę głęboko, ale jadę szybko.
9. Nie odpowiadam za innych.
10. Uwielbiam ilość, ponieważ na jakość brakuje mi czasu.

Rak:

1. Mój dom jest moją fortecą.
2. Kochanie innych to moje szczere powołanie.
3. Mogę obdzielić wszystkich cierpliwością i zapałem.
4. Wszystko przychodzi do tego, kto umie czekać.
5. Spotkam się z przyjaciółmi w domu, a nie w kawiarni.
6. Nic tak nie ogrzewa duszy jak widok wypełnionej lodówki.
7. Kupuję tylko drogie rzeczy.
8. Trudno żyć tam, gdzie nie ma gdzie się schować.
9. Niosę swoją przeszłość jak plecak.
10. Naprawdę można nosić płaszcz przez dwudzieścia lat?

Lew:

1. Podążaj za mną poprowadzę cię.
2. Lepiej jest wspierać, niż otrzymywać wsparcie.
3. Dobre maniery to połowa sukcesu.
4. Słońce świeci na cześć Lwa.
5. Właściwa tabliczka na drzwiach gabinetu jest ważniejsza niż wysokie wynagrodzenie.
6. Lubię zarabiać dobre pieniądze, a nawet więcej wydawać.
7. Fortepian jest lepszy niż pianino, nawet jeśli nikt w domu nie gra.
8. Pomimo mojego przyjaznego wyglądu, jestem dyktatorem w sercu.
9. Jeśli mówię czemuś tak, to coś jest najlepsze.
10. Dlaczego potrzebujesz słońca, skoro ja jestem z tobą ????

Panna:

1. Cierpliwość i praca hartują.
2. Skromność zdobi nie tylko dziewczynę, ale i kobietę.
3. Każdy żyje dla siebie, ale służy drugiemu.
4. Porządek jest potrzebny wszędzie: w myślach i w kuchni.
5. Udowodnij mi w najbardziej logiczny sposób, że jesteśmy dla siebie stworzeni.
6. Krzywo wisząca półka doprowadza mnie do szału.
7. W dużej mierze jestem zagubiony.
8. Trudno wydobyć słodycz z pełnego wiadra wiśni.
9. Każda Panna jest damą.
10. Muchomor przyciągnie uwagę, a z grzybami bywa różnie.

Waga:

1. Bez partnera – jak bez rąk.
2. Najbardziej obrzydliwe są kłótnie.
3. Wygraj, zgadzając się.
4. Tylko głupcy są fundamentalistami.
5. Przeciągnę każdego na wszystko, w swoim czasie.
6. Piękno uratuje świat.
7. Wszystko powinno być robione w odpowiednim nastroju.
8. Najtrudniejsze jest dokonanie wyboru.
9. Nie warto nikogo skreślać.
10. Sami nie wiemy, czy jesteśmy biali, czy czerwoni.

Skorpion:

1. Żal kogoś skrzywdzić.
2. Każde wydarzenie jest jak kanapa: musi mieć ukryte sprężyny.
3. Muszę mieć poważny powód do śmiechu.
4. Możesz pozbyć się wszystkiego, ale nie własnych pasji.
5. Śpiewam piosenki o miłości nawet na polu bitwy.
6. Nie każdy może znieść mój wzrok.
7. Moje pasje są jak rekin, który czasami wyłania się na powierzchnię.
8. Świat powoli znika bez rycerzy.
9. Jeśli ja w coś wierze to nie jest wiara to fakt.
10. Jestem jak kaktus – mój bajkowy kwiat otwiera się na wybranych.

Strzelec:

1. Musi być wielu dobrych ludzi.
2. Komu jestem winny, wybaczam wszystkim.
3. Najlepsze wakacje to podróż dookoła świata.
4. Najważniejszą w tym problemie jest jego miara.
5. Jeśli są dwie drogi to ja pójdę trzecią.
6. Nie mogę się złościć.
7. Pokuta, sumienie – co to jest ???
8. Obowiązek – to dla zwykłych ludzi.
9. Martwienie się z góry jest nierozsądne, będziemy się martwić jak problem się pojawi.
10. Jeśli mam zrobić jedno, zrobię, ale jak mam do zrobienia za dużo to nie zrobię niczego.

Koziorożec:

1. Nie jestem sprinterem. Jestem maratończykiem.
2. Jeden w polu to wojownik.
3. Nie łamcie praw w imię sprawy, sprawa upadnie, a wy odpowiecie.
4. Potrzebuję bardzo niewiele dla siebie. Moja własność jest obrazem mojego sukcesu.
5. Życie jest jak pociąg, który przyjeżdża na każdą stację dokładnie zgodnie z harmonogramem.
6. Miło jest myśleć o odległych krajach siedząc w domu.
7. Prawdziwy Koziorożec, podobnie jak koniak, jest mocny.
8. Warto całe życie drapać się ku górze, by raz splunąć w dół?
9. Tylko ja jestem młodszy z wiekiem.
10. Idę – nie będę się o nic zabijał, ale kiedy do czegoś dojdę nie oddam, nie odpuszczę.

Wodnik:

1. Jak nudno musi być kimś innym!
2. Jeśli cię wymyśliłem, bądź taki, jaki chcę, żebyś był.
3. Przesąd to los głupców.
4. Przyszłość musi być piękna.
5. Trudno być aniołem, ale jestem.
6. Dobre intencje są ważniejsze niż dobre uczynki.
7. Aby zostać innowatorem, musisz najpierw zapomnieć o tradycjach.
8. Miłość? Są rzeczy ważniejsze w życiu.
9. Najpierw przyjaciele, a potem rodzina… jeśli wystarczy czasu.
10. Nie ma mnie, nie ma zabawy.

Ryby:

1. Bycie empatycznym jest ważniejsze niż pomaganie.
2. Nie mogę zrezygnować z alkoholu jak ryba z wody.
3. Zakon wymyślił nudnych ludzi.
4. Nie rób tego, co możesz zrobić pojutrze.
5. Czy jest coś, co mogę obiecać…
6. Praca w pośpiechu jest tym samym, co przełykanie bez żucia.
7. Zawsze znajdę usprawiedliwienie dla siebie.
8. Wierzba wygina się w burzę, a dąb łamie.
9. Wszyscy wiedzą, że zawsze jestem zajęty, ale niewielu wie dokładnie, czym.
10. Nie poganiaj mnie, bo wymknę się jak ryba z ręki!

I jak brzmi znajomo? 😉