13-latka robiła sobie selfie w morzu, kiedy nagle poczuła przeszywający ból

Nastolatki bawiły się wieczorem na plaży. Wygłupiały się i robiły sobie zdjęcia.

Ale ten beztroski czas zaskakująco szybko się skończył.

W pewnej chwili jedna z dziewczynek 13-letnia Megan Pagnini, stojąc w wodzie zaledwie po uda poczuła dotkliwy, przeszywający ból.

Koleżanka, która akurat ją filmowała zarejestrowała na nagraniu jak coś wyłania się z wody i atakuje Megan tuż przy kalifornijskiej plaży.

Stworzeniem okazał się lew morski.

Myślałam, że to po prostu urocze stworzenia. Ale teraz myślę, że są naprawdę przerażające. Nie chcę się do nich zbliżać ani nawet widzieć ich więcej – wyznała potem dziewczynka.

To nietypowe zachowanie lwa morskiego mogło zostać spowodowane, zdaniem naukowców z California Department of Fish and Wildlife, nadmiarem neurotoksyn w organizmie zwierzęcia. Są one wytwarzane przez algi morskie, którymi żywią się skorupiaki będące głównym składnikiem pożywienia lwów morskich.

źródło: ABC News, Daily Mail, Inside/youTube