Zrzucił 6-letnią córkę ze schodów. To nagranie wstrząsnęło internetem

22 marca w mieście Warasz w obwodzie rówieńśkim doszło do sceny, która zmroziła obserwatorów.

46-letni mężczyzna wyprowadził córkę ze sklepu za rękę i szarpnął nią tak mocno, że mała spadła ze schodów.

Nagranie z monitoringu pozwoliło szybko ustalić przemocowego tatusia. Mężczyzna o imieniu Artem tłumaczył, że był w sklepie z czwórką dzieci. 6-letnia Andżelika była niegrzeczna. Pokłóciła się ze swoim młodszym bratem.

Wyprowadzenie ze sklepu było dla ojca zwyczajną konsekwencją złego zachowania podczas zakupów.

Tłumaczył, że próbował ją uspokoić w sklepie, ale nie mógł nad nią zapanować. Dziewczynka miała być tak niesforna, że ojciec postanowił ją wyprowadzić.

„Po prostu chciałem ją stamtąd zabrać. Gdy byliśmy na zewnątrz, wyrwała mi się i spadła” – wyjaśniał

Policja jest przekonana, że na nagraniu widać coś innego. Ojciec ewidentnie wyprowadził i zrzucił córkę ze schodów. Na szczęście mała upadła tak, że za wyjątkiem siniaka nie doznała obrażeń.

Matka Artema w wypowiedzi dla mediów także przekonuje, że jej syn jest dobrym ojcem i nie mógłby zrzucić córki ze schodów, choćby nie wiem jak się zachowywała. Matka dzieci była wtedy w szpitalu i przez tydzień jej mąż sam zajmował się dziećmi. Ona także broni męża.

„Nie twierdzę, że zrobił dobrze, ale sądzę, że to wina zmęczenia i wyczerpania”

Sprawa jest w toku, nie wiadomo na razie czy i jakie zostaną przestawione mężczyźnie zarzuty.

Zobaczcie jak to wyglądało.

Czy Waszym zdaniem dziecko ze schodów spadło, czy zostało zrzucone?