20-latka przegrała walkę z rakiem. Poprosiła by jej ostatnie życzenie rodzina spełniła po śmierci

Racine Pregunta mając zaledwie lat 20 usłyszała najstraszniejszą diagnozę – mięsak kostny.

To bardzo rzadki rak kości dający słabe rokowania i wymagający dużych nakładów finansowych podczas leczenia.

Rodzina Racine wystosowała emocjonalny apel o finansowe wsparcie leczenia i krew tak potrzebną Racine w nierównej walce z chorobą.

Niestety 20-latka przegrała bitwę w poniedziałkowy poranek w Davao City na południowych Filipinach.

Teraz jej rodzinie pozostało spełnić jej ostatnią prośbę, upewniając się, że zostanie pochowana tak, jak chciała.

Racine zgasła zbyt wcześnie.

Przed śmiercią powiedziała bliskim:

„Nie mogłam żyć tak jak chciałam. Umrę tak jak chcę. Umrę PIĘKNA”.

Wszystko zaplanowała szczegółowo.

Sama wybrała całą oprawę: trumnę, sukienkę, wianek na głowę, a nawet makijażystkę, która miała ją umalować.

Według siostry Rolyn Pregunta, inspiracją dla Racine była komedia z 2016 roku „Die Beautiful”.

Racine nie mogła zaplanować swojej przyszłości, nie mogła przygotować się do balu maturalnego, los odebrał jej szanse na planowanie swojego ślubu.

W desperackim pragnieniu utrzymania kontroli nad czymkolwiek, planowanie własnego pogrzebu nabrało dla niej ogromnego znaczenia.

I wszystko odbyło się dokładnie z życzeniem Racine.

Po pogrzebie jej siostra umieściła zdjęcia Racine w internecie:

„Dzisiaj spełniłam Twoje ostatnie życzenie. Widzę Cię piękną, spokojną i uśmiechniętą i wiem, że jesteś szczęśliwa… Taką Cię żegnamy. Zawsze pozostaniesz w naszych sercach.” – napisała

Źródło i Fotografie: metro.co.uk