„Mieszkałem z żoną przez 12 lat, troje dzieci. Nawet nie podejrzewałem, z jakim stworzeniem żyłem przez cały ten czas.”

Mieszkałem z żoną przez 12 lat, mamy troje dzieci.

Miłość się wypaliła, a w naszym związku nastąpiło ochłodzenie, a potem spotkałem inną kobietę.

Tak się złożyło, że ​​romans się zaczął, a potem wszystko potoczyło się szybko.

Spotykaliśmy się regularnie, aż pewnego razu moja ukochana powiedziała do mnie: albo rozwodzisz się z żoną, albo odchodzę.

Rozmawialiśmy z żoną, dość spokojnie, nie robiła mi żadnych wyrzutów. Zbieram rzeczy. Patrzę, a ona zbiera rzeczy dzieci i pakuje do walizek. Pytam co robi, a ona na to:

Miałeś zamiar wyjechać i pamiętać o tym, że jesteś ojcem tylko w weekendy?

Masz pełną rodzinę. Czas bym i ja zadbała o moje życie osobiste. Wtedy podzielimy odpowiedzialność za dzieci w równym stopniu, razem je zrobiliśmy.

Nawet nie podejrzewałam, z jakim potworem mieszkałem przez cały ten czas. Porzucać dzieci, aby zorganizować życie osobiste?

Jak mam to teraz wyjaśnić mojej ukochanej?