15 obrazów znakomicie oddających szaleństwo świata, w którym żyjemy

Zdaniem Waldemara Kazaka, artysty z Rosji, pierwszym zadaniem wszelkiej sztuki jest zrobić silne wrażenie na ludziach. Wszyscy, którzy kiedykolwiek widzieli jego ilustracje uważają je za szokujące w taki czy inny sposób.

Sam Kazak twierdzi, że jego praca jest satyrą przedstawiającą codzienne życie w nieco komiczny sposób. Przyznaje, że w jakiś sposób jego sztuka jest formą obrony przez „drapieżnością świata zewnętrznego”.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z poniższym wyborem dowcipnych i aktualnych obrazów tego utalentowanego artysty.

Wszyscy jesteśmy robotami

W metrze

Nowoczesny cmentarz

Strzały Robin Hood’a

Nowoczesne dziennikarstwo

Białe czy czarne

Jedwabne jedzenie

Pora snu

Dobra zdobycz

Poniedziałek

Scena z Czerwonego Kapturka: „Jestem tutaj Babciu!”

Dekoracje pokoju dziennego

Nie wygląda jadalnie

Catwoman i jej chłopak w domu

Sklep z sercami

Jeśli doceniasz naszą pracę, podziel się artykułem ze znajomymi i napisz miły komentarz na facebooku 🙂