2-letnie bliźniaczki dają tacie w kość. Jego zdjęcia pokochały mamy na całym świecie

Simon Gooder to odważny tata, który pokazuje życie swojej rodziny we wszystkich odcieniach rodzicielstwa wraz z jego ciemniejszymi stronami.

Jego sposób patrzenia na świat, podejście do swoich córek i obowiązków ojca, a także urocze córki i żona sprawiły, że codzienność rodziny śledzi wiele osób.

Konto father_of_daughters ma już ponad milion obserwujących, którzy pokochali Simona i jego dystans do roli rodzica przyprawiony poczuciem humoru. Jak sam mówi, jest trochę dużym dzieckiem i tylko dzięki temu udaje mu się nie oszaleć w domu z pięcioma kobietami.”

Zobaczcie jak poradził sobie z jedną z codziennnych sytuacji:

„Przyjaciele, dziś miałem dobry dzień – kupiłem wszystko co niezbędne dla 4 dziewcząt i siebie. W pobliżu domu Otti wpadła w histerię. Nie pozwoliła się podnieść do pozycji horyzontalnej, przekonać, oszukać – nic.

„Czasem sprawienie by dziecko poszło samo – jest sprawą dramatycznie trudną. Próbowałem wszystkiego: prosiłem, przekupywałem, udawałem, że odchodzę. A potem znalazłem sposób – torbę. Więc idziemy.”

Ale podobnych jest znacznie więcej w ich codzienności

„Nie, to nie jest scena z niskobudżetowego horroru, to tylko jeden moment w życiu ojca, gdy chce, by zrobiono mu zdjęcie, ale dla dziecka to osobisty dramat, że nie jest w centrum uwagi.”

„Obiecaliśmy sobie, że nie będziemy ubierać bliźniaczek Otti i Delilah tak samo. No bo co z poczuciem indywidualności, podążania różnymi drogami w życiu? A czego chcą same dziewczyny? – tak tego samego ubrania! Jeśli nie ma wybucha rozpacz.

„Dzisiaj powstało ważne pytanie: „Jak pijemy mleko?” Otti wybrała bardziej tradycyjną metodę – nalała sobie napój na stół i zaczęła pić. Delilah postąpiła wbrew prawu ziemskiej grawitacji: trzymając miskę na tacy, przechyliła ją (w nadziei, że złapie coś i usta). Jestem dumny z obu, choć w obu wersjach więcej mleka trafiło na włosy, stół i ubrania niż do buzi.

„10 lat małżeństwa przeleciało – nie mieliśmy czasu porządnie się wyspać, ale gdy patrzy na mnie tracę oddech, serce mi wali i czuję, jakbym miał 15 lat”.

„Dlaczego mnie nie ostrzegliście, że są dni „na odwrót”? Mówię: „Proszę, nie wchodź do łazienki, mama mnie skrzyczy jeśli nie posprzątam”. Słyszę: „Prosimy, rozpocznij wojnę wodną, rozbij wrogie statki, zorganizuj polowanie na wieloryby”. Woda przeniknęła na dolne piętro. I tak jest zawsze, kiedy nadchodzi moja kolej, aby je umyć. Przypadek?

„Myślę, jestem pewien – każdy rodzic cierpi na syndrom sztokholmski: nie możesz wytrzymać całego zamieszania i hałasu w domu od dzieci, uciekasz do pracy, ale po 48 godzinach tęsknisz za domem i za tuleniem dzieci: wtedy rozumiesz, że ich życie zależy całkowicie od ciebie ”.

„Jako ojciec 4 córek nie chcę, aby zależały one od innych, dlatego powtarzam im ważne credo: bądź odważna, wybierz swoje powołanie i rób wszystko sama, jesteś kowalem swojego losu”.

„Zawsze zastanawiałem się, czym jest świat dzieci: grą lub życiem w innym wymiarze? Tatuś w spódnicy? Z pewnością ważne jest dla nich, aby zobaczyć, że jesteś częścią ich świata. Tak bardzo to lubią. Wyłam się z norm i zasad dorosłych, choć czasem będzie bolało”.

„Nauka przekonuje, że czas płynie jednostajnie, ale gdy masz dzieci tak nie jest. 18:30 – wołam je do kąpieli i już 20:15. Kąpiel – nocny horror, mycie zębów – pasta do zębów w twoich oczach. Układanie do łóżek – joga dzikich wiewiórek. Przez godzinę i 45 minut minęły lata. A są jeszcze starsze, które czekają na kolację.”

„Bycie starszym dzieckiem w koncepcji dużej rodziny jest rzeczą niewdzięczną. Więc nasze najstarsze córki, niczemu niewinne zostały wciągnięte w ten biznes, zostały zastępczymi rodzicami. Bez nich jednak ten nieograniczony rodzinny chaos nie byłby prawdziwą rodziną. Ratujesz nam życie, kochanie, nawet jeśli tego nie rozumiesz ”.

„Jak myślisz, co się dzieje w męskiej toalecie”? Na ogół pozostają tam ślady bytności umięśnionych przedstawicieli płci. Połamane deski sedesowe, urwane zamki, klamki, a obok można zobaczyć, jak biedny tatuś próbuje zmienić pieluszkę trzymając dziecko na kolanach, druga ręką trzymając drzwi. Dlaczego tak? Ponieważ większość toalet dla mężczyzn nadal nie ma stolików do przewijania. ”

„Położenie do spania to jak spacer po polu minowym. Ale gdy przejdziesz – jaka to satysfakcja!”.

„Gdy krzyczą i hałasują, możesz być spokojny, ale kiedy cichną, czekaj na kłopoty. Operacja „krem przeciwsłoneczny”: kosztowała dwie godziny mycia dziewczyn i całej sypialni. ”

„Tuląc dziś te dwa słońca w łóżku, zastanawiałem się nad wszystkimi rodzinami, których synowie i córki nie wrócili dzisiaj do domu o dzieciach, które padły ofiarą ataku terrorystycznego w Manchesterze, o tych rodzicach, którzy nie mieli dziś szczęścia ucałować dzieci przed snem. Jestem z nimi wszystkimi myślami. Przytul dziś mocniej swoje dzieci. ”

„Codziennie testujemy naszą zdolność łączenia pracy zawodowej i domowej, cierpliwość i wytrwałość. Gdy za 16 lat wszystkie dzieci opuszczą dom, będę płakał za nimi każdego dnia.”

„Dwa razy krzyknęła chcę jeść. Ileż można czekać?”

„Bliźniaczki zdecydowały, że noc powinna być dniem. Więc spędziliśmy tę noc – jak dzień. Uprzedzając hejty, istnieje taki program na iPadzie, który nie jest szkodliwy dla oczu dzieci w nocy.

„Na zdjęciu sytuacja, która właśnie nas spotkała. W odpowiedzi na protest dziecka odmawiającego kurtki w ekstremalnie zimny dzień, moja żona po prostu naśladowała ją: upadła na ziemię i zaczęła kopać nogami. Otti była naprawdę zaskoczona tą reakcją i wstała. Zdała sobie sprawę, że tej sytuacji nie wygrała.”

„Mamy nowe zasady. Myjemy, ubieramy się i jemy bez dyskusji. Nie prosimy, nie idą – zanosimy.”

„Oficjalnie deklaruję: wolno podrzucać dzieci w górę, ale nie więcej niż jeden metr. Wymusiła ją żona, gotowa dostać ataku serca widząc tę scenę. Teraz kontroluje mnie we wszystkich zabawach. Czy rodzic może być jednocześnie najlepszy i najgorszy? ”

„Znasz taką sytuację: raz zrobiłeś durny, nonsensowny gest, a teraz dzieci proszą o powtarzanie go w kółko?”

Już teraz wiecie za co kochają ich rodziny na całym świecie? Wygląda znajomo prawda?

Podziel się z przyjaciółmi!

Źródło i Fotografie: instagram.com/father_of_daughters