Mężczyzna wysłał 14 listów do swojej dziewczyny. W listach kryła się tajemnica.

Candice i Timothy poznali się w 2009 roku. Najpierw łączyła ich przyjaźń, a potem zakochali się w sobie. Candice kochała w Timothym oryginalność i romantyzm. Nie spodziewała się, że jest romantyczny i oryginalny aż to tego stopnia…

Timothy pisał do Cendice listy miłosne. Wysłał ich łącznie 14. Candice uwielbiała je, ponieważ były piękne i romantyczne. Nie wiedziała jednak, że kryje się w nich coś poza tym. Pewna tajemnica.

Timothy pisał każdy list odręcznie, równym pismem i wyróżniał zawsze szczególnie pierwszą literę.

ANN MARIE YUEN PHOTOGRAPHY

Candice uważała, że to bardzo ładnie, że tak się przykłada również do formy listów ale nie podejrzewała, że jest w tym ukryty cel.

Kiedy otrzymała wszystkie 14, dokładnie tyle, ile zaplanował wysłać Timothy, ten zapytał ją czy niczego szczególnego w listach nie dostrzegła?

Candice zgodnie z prawdą odpowiedziała, że nie. Wtedy Thimothy poprosił o wszystkie listy i ułożył je w kolejności. Pierwsze litery ułożyły się w napis: „Czy wyjdziesz za mnie?”

ANN MARIE YUEN PHOTOGRAPHY

I położył przed nią pudełko z pierścionkiem zaręczynowym.

ANN MARIE YUEN PHOTOGRAPHY

„Nie jest łatwo mnie zaskoczyć ale jemu się udało, byłam pod ogromnym wrażeniem, czasu, determinacji i konsekwencji jakie w to włożył” – powiedziała Candice

Na tak postawione pytanie nie mogło być innej odpowiedzi.

ANN MARIE YUEN PHOTOGRAPHY

Wkrótce potem zaplanowali piękny ślub, który odbył się w Sydney.

ANN MARIE YUEN PHOTOGRAPHY

Na ślubie ten niepoprawny romantyk zaskoczył swoją żoną raz jeszcze. Zaśpiewał piosenkę, którą dla niej napisał.

ANN MARIE YUEN PHOTOGRAPHY

Jesteśmy pewni, że będą wieść piękne i spokojne życie w miłości i przyjaźni. A Candice będzie wciąż zaskakiwana, przez swojego wspaniałego mężczyznę o romantycznej duszy i wielkiej wyobraźni.

ANN MARIE YUEN PHOTOGRAPHY

Jeśli również jesteś pod wrażeniem gestu tego romantyka udostępnij, może jakiś mężczyzna postanowi w podobny sposób uszczęśliwić swoją wybrankę

Fotografie: ANN MARIE YUEN PHOTOGRAPHY