Ma zaledwie jedenaście lat a poradziła sobie z porodem. Tego dnia poszła jeszcze do szkoły!

Jedenastolatki wydają nam się jeszcze małymi dziećmi, często potrzebują pomocy w zwyczajnych sprawach i na ogół są mało samodzielne.

Jednak jak się okazuje takie dziecko postawione w sytuacji nagłej i nie przewidzianej, potrafi zachować zimną krew i stanąć dzielnie naprzeciw wyzwaniu.

Caitlin Burke z Tamworth musiała zmierzyć się z czymś, z czym problem miałby niejeden dorosły.

facebook.com

Kiedy jej mama Tara, poczuła, że zaczyna rodzić, kazała mężowi odwieźć ich najmłodsze dziecko do swojej siostry, która miała się nią zająć, podczas, gdy oni pojadą do szpitala.

Jednak zaledwie 10 minut po ich wyjściu, akcja porodowa zaczęła gwałtownie przyspieszać. Tarze odeszły wody i zaczęła rodzić. Jej samej udało się zachować względny spokój, ponieważ był to jej piąty poród.

Poprosiła starszą 11-letnią córkę Caitlin, która z nią została, by wezwała pogotowie.

Zanim jednak przyjechało, Tara zaczęła mieć skurcze parte.

Poprosiła więc Caitlin o pomoc przy porodzie. Dziewczynka okazała się być prawdziwym wsparciem dla mamy. Łuchając instrukcji ratowników z pogotowia nosiła ręczniki, ocierała mamie pot z czoła, trzymała za rękę. Kiedy dziecko się urodziło było zaplątane pępowiną i nie płakało. Caitlin oswobodziła noworodka z pępowiny, którą był owinięty, pocierała i głaskała aż usłyszała pierwszy krzyk.
Caitlin powiedziała potem Birmingham Mail , że początkowo była „trochę przerażona i drżąca”, ale ostatecznie opanowała się, a całe wydarzenie zainspirowało ją do zostania w przyszłości położną.

Co niezwykłe, dziewczynka, po wszystkim przygotowała się i poszła zwyczajnie do szkoły.

Caitlin powiedziała: „Byłam szczęśliwa kiedy moja siostrzyczka przyszła na świat. Myślę, że jest naprawdę słodka i bardzo ją kocham. Moi przyjaciele w szkole i nauczyciele byli naprawdę szczęśliwi i dumni ze mnie „.
Jej mama, Tara powiedziała: „Ja nigdy bym tego nie zrobiła a co dopiero w wieku w wieku 11 lat !

Jestem z niej bardzo dumna, była opanowana i spokojna, w ogóle nie panikowała!

Caitlin niewątpliwie nadaje się do wykonywania zawodu położnej. Jesteśmy pewni, że będzie w tym świetna. Podziwiamy jej spokój i odwagę. Wspaniała dziewczynka.

Jeśli również jesteś pod wrażeniem, podziel się jej postawą w tej niecodziennej sytuacji.

Źródło/Fotografie: metro.co.uk