Każdy tata powinien przekazać synowi te 11 prawd o małżeństwie. Ile z nich znacie?

Wcześniej czy później synowie dorastają i zakładają własne rodziny.

Ale gdy młody człowiek dorasta, jego ojciec musi wyjaśnić mu, jak wybrać odpowiednią partnerkę życiową i uczynić swoją rodzinę silną i trwałą. Oto 11 cennych wskazówek.

Rodzice muszą nauczyć syna, aby był godnym mężczyzną. Aby tak się stało chłopiec będzie musiał dowiedzieć się wiele rzeczy na temat małżeństwa i rodziny. Ta misja spoczywa na barkach ojca. Ale słowa to nie wszystko.

Pokazując na własnym przykładzie, jak powinna wyglądać relacja mąż-żona każdego dnia, wychowasz syna na porządnego mężczyznę i dobrego człowieka ceniącego rodzinę.

1. Synu, jeśli wydajesz pieniądze na swoją żonę (dziewczynę), a ona chętnie to wszystko przyjmuje, ale nie obchodzi jej, jak ciężko zarobiłeś pieniądze, nie wybieraj jej na partnera życiowego.

2. Jedna kobieta rodzi się, by być wzorową żoną, a druga jest wzorową matką. Ale jeśli spotkałeś kobietę, która łączy obie te cechy, nie przegap jej.

3. Synu, kiedy staniesz się głową rodziny – nie skupiaj się stale na tym, czy portfel jest pełny. Większą uwagę zwróć na to, czy twoja żona się uśmiecha.

4. Synu, jeśli szukasz długiego i trwałego małżeństwa, pozwól małżonce zarządzać budżetem domowym. Kobieta jest bardziej świadoma potrzeb ekonomicznych rodziny. Jeśli sprawy finansowe są skoncentrowane w twoich rękach, twoja żona będzie marnotrawić.

5. Synu, nigdy nie podnoś ręki na żonę. Ból fizyczny, który możesz zadać, jest niczym wobec bólu psychicznego kobiety. A wraz z nim szczęśliwe życie rodzinne staje się mało prawdopodobne.

6. Synu, nie trać głowy, jeśli nagle masz szczęście i zaczynasz zarabiać dobre pieniądze. Możesz oczywiście wydawać je na młodsze kobiety. Ale one nie będą wiedziały jak ciężko na nie pracowałeś. Wydaj je lepiej na kobietę, która przeszła z tobą przez wszystkie ciężkie próby i niepowodzenia.

7. Synu, kiedy spędzałem czas pod oknami twojej przyszłej matki, nie robiłem tego z pożądania. Chciałem po prostu spędzać z nią każdą minutę i nie potrafiłem sobie wyobrazić życia bez niej.

8. Synu, jeśli zauważysz, że twoja żona się zmieniła, najpierw przyjrzyj się sobie. Przeanalizuj własne zachowanie. I zrozumiesz, że również się zmieniłeś. Oboje się zmieniliście. To się zdarza ludziom.

9. Synu, dopóki nie mieliśmy dobrego samochodu, twoja mama chętnie jeździła na moim rowerze. Jeśli kobieta nie stała przy tobie na początku trudnej podróży, nie powinna wykorzystywać twojego majątku.

10. Nigdy nie porównuj swojej żony z innymi kobietami. Pomyśl, że twoja żona toleruje twoje wady i nie porównuje cię z innymi mężczyznami.

11. Synu, nigdy nie zapomnij o mnie i swojej mamie. Zaopiekuj się nami. Dawaj przykład swoim dzieciom, aby opiekowały się tobą w starszym wieku.

Czy masz coś do dodania do tej listy?