22 osoby, które spotkało prawdziwe szczęście. Są jak w czepku urodzeni!

Jeśli miałeś kiedyś uczucie, że masz dobry dzień, bo wszystko szło jak z płatka i uniknąłeś pecha albo miałeś fuksa, to musisz wiedzieć, że w porównaniu z tymi szczęściarzami to było nic.

Poznaj przypadki prawdziwych szczęściarzy.

#1 Wprost niewiarygodny farciarz!

Źródło: © Bald3r / imgur

#2 Milimetry dzieliły od tragedii!

Źródło: © Omichhh / pikabu

#3 Ten to może mówić o szczęściu!

Źródło: © BBC_Autos / twitter

#4 Przewróciły się i nic się nie stłukło. Teraz wystarczy tylko otworzyć szafkę 😉

Źródło: © ppushmeupp / imgur

#5 To uczucie nieznane większości z nas. Kończysz zakupy, a przy kasie brak kolejki.

Źródło: © monty82 / imgur

#6 Poprosiłem dwa pączki a dostałem jeden gratis. Sprzedawczyni w mojej ulubionej cukierni powiedziała, że zostało im trochę ciasta…

Źródło: © Bdgrocks1 / imgur

#7 Kierowca wyszedł bez draśnięcia…

Źródło: © DrunkAzSkunk / imgur

#8 Najlepiej parkować między drzewami…

Źródło: © mmvds / pikabu

#9 Mogło być znacznie gorzej!

Źródło: © orangeoranger / pikabu

#10 Czemu ja nie miałem tyle szczęścia gdy mój wpadł?

Źródło: © unknown author / imgur

#11 Ciekawe ile kluczy spoczywa na dnie szybu?

Źródło: © Pomadka / pikabu

#12 Duży chrupek czy jej się nudziło?

Źródło: © nekdis / pikabu

#13 Czekolada z orzechami a może orzechy w czekoladzie?

Źródło: © 44lon5 / pikabu

#14 Nigdy nie udało mi się znaleźć czterolistnej a tu proszę…

Źródło: © sorenipple / imgur

#15 Gdy reklama obiecuje mniej niż w rzeczywistości oferuje produkt…

Źródło: © waliicStar / imgur

#16 Ciekawe czy zmierzył czy zaryzykował…

Źródło: © unknown author / imgur

#17 Banan w rozmiarze XXXL

Źródło: © ImIntoAnythingReally / imgur

#18 To się nazywa fart.

Źródło: © unknown author / imgur

#19 Ja mam zawsze odwrotne proporcje 🙁

Źródło: © DminorFmajor / reddit

#20 Z bycia maskotką w drużynie ma się czasem profity 😉

Źródło: © akbl55 / reddit

#21 Nie wiedzieliśmy, że tam jest, cudem udało się ją uratować.